Feeds RSS

Thursday, December 4, 2008

Apa cerita?

Entry taip2 ke 2.

Saya baru sahaja mengahabiskan setting template blog ini, supaya nampak lebih menawan dan berseri-seri. Saya sudah pun mengantuk daan perlu berehat. Saya tak sabar menunggu kedatangan isteri dan anak ke Pulau pinang. Rindu pada Ummi dan Si montel Balqis, isteri dan anak kesayangan. Saya tengah mengira-ngira masa yang tinggal... masih ada 24 jam lagi... 23 jam 59 minit... 23 jam 58 minit... dan begitulah seterusnya saya akan terus membilang.

Nasib baik minyak turun lagi 10 sen.. Owh Terima Kasih Allah.. semoga ia turun lagi besok... saya akan pulang ke Kelantan nanti kalau diizinkan. Insyaallah, untuk bertemu ibubapa yang dicintai. Saya rindukan mereka.

Harap esok saya boleh taip2 lagi.

Selamat siang untuk John..Bob..Billy..Matt, selamat malam untuk Malaysiaku.

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih, komen dan pandangan dialukan.