Feeds RSS

Sunday, March 15, 2009

Jawab tag adik-adik

Specially for Ojie and Neena , owh dh pandai menge-tag skrg ni; nevermind.

follow the instruction :
1)go to ur photo folder in ur pc
2)go to the 6th folder of photos
3)go to the 6th pix of the folder
4)put the 6th pix on ur blog n description of it
5)invite 6 friends to join it

Sebenarnya tok tahu lah no berapa gambar tu, tapi gambar diatas ni mcm ada sentimental value. Dengan bantal busuk dia, dengan botol susu penuh mulut dia.. Ah .. sungguh istimewa, Saya suka dan jatuh chenta pada gambar ni. Ermm.. comelnya tengok balqis peluk mek.

By the way, yang di bawah ni bukan gambar no 6. Gambar no 6 yang sebenar-benarnya tak tahu yang mana, ini lah gambar sebenarnya nak bagi kat ojie & neena tengok... ada pun ada sentimental valuenya, kikiki. peace ojie and neena. Comel sungguh monyet tu kan... Adios!


Tag seterunsnya jatuh kepada Pok mat, Pak do, Pok we, Pok kob, Pok yeh.. hehe.. Semua pok-pok yang ada.

Attn : ojie & neena...

4 comments:

Ivo Serentha and Friends said...

Greetings from Italy,good luck

Hello,Marlow

♥ LeeN ♥ said...

Thanks utk orang yg amik gambar itu.. hehehe.

abbi balqis said...

Tima kasih Orang amik gambar :)

..Oltromen... said...

hiii..

how sweet..

comelnya balqis peluk mek..

erk gambar monyet nak wat apeeer..

monyet tuh bagi nenna..nenNa nak..ekeke..peace

Post a Comment

Terima kasih, komen dan pandangan dialukan.